Så fine bilde! Såg deiligt ut! Nesten så eg blir misunnelig ;)
Så fine bilete, og så stor Lily har blitt. Nydelege krøller i flettene :)Eg lengtar etter sol og varme, og håpar den kjem vår veg!Klemmar til deg
velkommen hjem!nydelige bilder. kan tenke med det var en deeeilig ferieuke!nyt sommernorge, det gjør jeg :)ferieklem
thank you for leaving a comment!makes me happy :O)
Så fine bilde! Såg deiligt ut! Nesten så eg blir misunnelig ;)
ReplyDeleteSå fine bilete, og så stor Lily har blitt. Nydelege krøller i flettene :)
ReplyDeleteEg lengtar etter sol og varme, og håpar den kjem vår veg!
Klemmar til deg
velkommen hjem!
ReplyDeletenydelige bilder. kan tenke med det var en deeeilig ferieuke!
nyt sommernorge, det gjør jeg :)
ferieklem