5.7.11





home
again after a week in
Spain

it was
lovely
to feel the
sun
and the heat
surround my body

but yet
there is nothing like
a norwegian summer day
hope
there will be many of them in the weeks to come
*smile*


3 comments:

  1. Så fine bilde! Såg deiligt ut! Nesten så eg blir misunnelig ;)

    ReplyDelete
  2. Så fine bilete, og så stor Lily har blitt. Nydelege krøller i flettene :)
    Eg lengtar etter sol og varme, og håpar den kjem vår veg!

    Klemmar til deg

    ReplyDelete
  3. velkommen hjem!
    nydelige bilder. kan tenke med det var en deeeilig ferieuke!
    nyt sommernorge, det gjør jeg :)
    ferieklem

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)