Den lampa der er berre så flott! Tenk at den verkeleg er det! Og så var dette biletet berre utruleg fint, så roleg, enkelt og svalt. Du er så flink, Linn :)Ønskjer deg ein god vekestart. Klem Cam
SÅ herleg det hørtes ut med sol og ferie. God tur!! :)
Stiligt!
♥ dine bilder,varm klem
Great pic! I have that candlestick from ikea too :)
thank you for leaving a comment!makes me happy :O)
Den lampa der er berre så flott! Tenk at den verkeleg er det!
ReplyDeleteOg så var dette biletet berre utruleg fint, så roleg, enkelt og svalt. Du er så flink, Linn :)
Ønskjer deg ein god vekestart.
Klem Cam
SÅ herleg det hørtes ut med sol og ferie. God tur!! :)
ReplyDeleteStiligt!
ReplyDelete♥ dine bilder,
ReplyDeletevarm klem
Great pic! I have that candlestick from ikea too :)
ReplyDelete