26.6.11


in the interior blogworld
anything
can happen

a working lamp can become something
esthetic

I really like this world!
*smile*




5 comments:

  1. Den lampa der er berre så flott! Tenk at den verkeleg er det!
    Og så var dette biletet berre utruleg fint, så roleg, enkelt og svalt. Du er så flink, Linn :)

    Ønskjer deg ein god vekestart.

    Klem Cam

    ReplyDelete
  2. SÅ herleg det hørtes ut med sol og ferie. God tur!! :)

    ReplyDelete
  3. ♥ dine bilder,

    varm klem

    ReplyDelete
  4. Great pic! I have that candlestick from ikea too :)

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)