Ååå...eg fekk beskjed om at mine nye svart-og-kvit-stripete koppar ligg på meg på posten! Gler meg til å få dei i hus!Fine foto! ♥
Mmmm, såg godt ut:)Nydelige kopp!
Den koppen der er kjempefin!!!Så råflotte bilder!Du ,den veska under her??Hva slags merke?Den var meget flott
Fiin kopp, og nydelige bilder!Klem
thank you for leaving a comment!makes me happy :O)
Ååå...eg fekk beskjed om at mine nye svart-og-kvit-stripete koppar ligg på meg på posten! Gler meg til å få dei i hus!
ReplyDeleteFine foto! ♥
Mmmm, såg godt ut:)
ReplyDeleteNydelige kopp!
Den koppen der er kjempefin!!!
ReplyDeleteSå råflotte bilder!
Du ,den veska under her??Hva slags merke?Den var meget flott
Fiin kopp, og nydelige bilder!
ReplyDeleteKlem