23.6.11




drinking my coffee from a
new cup
today

feel that
black
&
white
stripes
can become a
big hit

4 comments:

  1. Ååå...eg fekk beskjed om at mine nye svart-og-kvit-stripete koppar ligg på meg på posten! Gler meg til å få dei i hus!

    Fine foto! ♥

    ReplyDelete
  2. Mmmm, såg godt ut:)
    Nydelige kopp!

    ReplyDelete
  3. Den koppen der er kjempefin!!!
    Så råflotte bilder!
    Du ,den veska under her??Hva slags merke?Den var meget flott

    ReplyDelete
  4. Fiin kopp, og nydelige bilder!
    Klem

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)