mmmm såg ikkje direkte vondt ut med den isen!:) Den kunne nok fort ha vore min favoritt òg! ellers så er det cookies n`cream, og ein fantastisk ein som har komme på isbaren her i Kragerø i sommar; mørk sjokolade med browniesbitar i! mmmmmm! Når ein kan kose seg med is, så er det sommar uansett om det ikkje er sommar i været!! Ha ein fortsatt fin sommar! Britt
mmmm såg ikkje direkte vondt ut med den isen!:) Den kunne nok fort ha vore min favoritt òg! ellers så er det cookies n`cream, og ein fantastisk ein som har komme på isbaren her i Kragerø i sommar; mørk sjokolade med browniesbitar i! mmmmmm! Når ein kan kose seg med is, så er det sommar uansett om det ikkje er sommar i været!!
ReplyDeleteHa ein fortsatt fin sommar!
Britt
NAM ♥
ReplyDeleteJeg elsker all is med valnøtter..spesielt haagen daz :)
Og kjolen din over ser nydelig ut..
Håper dagen ble flott!!
God klem:)