6.7.11



me and my husband
are big ice cream fans and
is the favourite

 
not a surprise that i prefer the ones with
chocolate and nuts, like
New York Super Fudge Chunk
mmm

do you have an ice cream favourite?

2 comments:

  1. mmmm såg ikkje direkte vondt ut med den isen!:) Den kunne nok fort ha vore min favoritt òg! ellers så er det cookies n`cream, og ein fantastisk ein som har komme på isbaren her i Kragerø i sommar; mørk sjokolade med browniesbitar i! mmmmmm! Når ein kan kose seg med is, så er det sommar uansett om det ikkje er sommar i været!!
    Ha ein fortsatt fin sommar!
    Britt

    ReplyDelete
  2. NAM ♥
    Jeg elsker all is med valnøtter..spesielt haagen daz :)

    Og kjolen din over ser nydelig ut..
    Håper dagen ble flott!!
    God klem:)

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)