3.10.11


my day

celebrated with my
favourite persons
and my
favourite brownie

simple & perfect



3 comments:

  1. Gratulerer, kjære deg!! Kos deg masse!

    ReplyDelete
  2. Gratulerer..og for et herlig bilde..
    God klem!!

    ReplyDelete
  3. TAKK FOR SIST!! ♥
    What!? Bursdag? Dette sa du ikkje noko om;) Håpar dagen har vore god, og brownies: alltid ein vinnar! Gratulerer så mykje!!

    Mange klemmar til fine, gode du!

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)