5.10.11

I ♥ Oslo

the opera




Grünerløkka





a beautiful old apartment building

Olivia


Le palais des thes

Yaya's

United bakeries





6 comments:

  1. Fine, fine Oslo...Herlege bilder..no fekk eg utruleg lyst til Oslo eg òg:))
    ..og vel overstått bursdag!! ..takkar veldig for alltid like fine ord..Klem:))

    ReplyDelete
  2. Så fantastiske bilete! ♥ klem

    ReplyDelete
  3. Nydelige bilder..og tips til meg som skal til Oslo en tur neste uke..
    Ha en fin dag!!
    Klem:)

    ReplyDelete
  4. Marita5.10.11

    Ååå..såå kjekt me hadde det! Kjempe fine bilder Linn! Klem fra Marita

    ReplyDelete
  5. Så herlege bilder, Linn! Det var SÅ kjekt å treffe deg og det fine reisefølget ditt :)
    De har verkeleg fått med kremen av det som er å få med seg ;)

    Klem Cam

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)