saved
some of the roses from the strong wind yesterday
I take myself watching them all the time.
they do look a bit like peonies when they are in full bloom,
don't you think?
my grandmother told me their name are
"sonja roser"
I hope
that we one day will get a rose tree that beautiful in our
new garden....
♥
Nydelige blomster! Og som alltid nydelig tatt bilde! Ekstra morro å ta inn blomster no som dei fleste blomstrane er på hell!
ReplyDeleteHa ein fin ettermiddag!
Utruleg vakkert! No kom eg på at eg skulle ha vore og bytta ut den visne rosa som står på stovebordet vårt...hehe!
ReplyDeleteGod måndagskveld til deg! :)
awsome picture!!Love your style, hughs Anja
ReplyDeleteSå vackra roser...och tack för din rara hälsning:)
ReplyDeleteKram Annaleena
Her var det mange vakre bilder : )
ReplyDeleteDenne skal definitivt følges!
Og tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg!
klem Elisabeth
disse var bare vakre! Har du hentet dem inn fra hagen? Ønsker meg roser i hagen min også, men de vokser ikke så godt hos meg, bor på et meget vindutsatt område, sukk.
ReplyDeleteMange skjønne innlegg under her. Nydelige bilder!
Klem Tonje
nyyydelig<3
ReplyDeletegodt du fikk
reddet de inn.
jeg føler på meg
at de dufter
himmelsk...!
ha en god kveld,
skjønne du <3
klem
Åh...nyyydelig!
ReplyDelete