4.9.11



saved
some of the roses from the strong wind yesterday

I take myself watching them all the time.
they do look a bit like peonies when they are in full bloom,
don't you think?

my grandmother told me their name are
"sonja roser"

I hope
 that we one day will get a rose tree that beautiful in our
new garden....

 



8 comments:

  1. Nydelige blomster! Og som alltid nydelig tatt bilde! Ekstra morro å ta inn blomster no som dei fleste blomstrane er på hell!
    Ha ein fin ettermiddag!

    ReplyDelete
  2. Utruleg vakkert! No kom eg på at eg skulle ha vore og bytta ut den visne rosa som står på stovebordet vårt...hehe!

    God måndagskveld til deg! :)

    ReplyDelete
  3. awsome picture!!Love your style, hughs Anja

    ReplyDelete
  4. Så vackra roser...och tack för din rara hälsning:)


    Kram Annaleena

    ReplyDelete
  5. Her var det mange vakre bilder : )
    Denne skal definitivt følges!

    Og tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg!

    klem Elisabeth

    ReplyDelete
  6. disse var bare vakre! Har du hentet dem inn fra hagen? Ønsker meg roser i hagen min også, men de vokser ikke så godt hos meg, bor på et meget vindutsatt område, sukk.

    Mange skjønne innlegg under her. Nydelige bilder!
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  7. nyyydelig<3
    godt du fikk
    reddet de inn.
    jeg føler på meg
    at de dufter
    himmelsk...!

    ha en god kveld,
    skjønne du <3

    klem

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)