15.9.11





I ♥ norwegian apples



7 comments:

  1. Det gjør jeg og..
    Og eplekake=digg!!
    ha en flott dag..
    Klem:)

    ReplyDelete
  2. Åh..såg fristande ut! Eg òg simpelten elskar norske epler...og eplekake:)) Fin torsdagskveld:))

    ReplyDelete
  3. JA! Epletid!:)

    Fin kveld til deg:)

    ReplyDelete
  4. Åh, drøymer om eigen hage og eigne epler! Nydelege bilete som alltid, Linn. Håpar du har gode dagar!

    Klem Cam

    ReplyDelete
  5. Og tusen takk for fine ord..rørende..
    Og det stemmer det..vi har nok et spesielt fint forhold ..iallfall den eldste som er over fjortistiden..den er minsten midt oppi..he he :)skjønne er de uansett ♥

    ReplyDelete
  6. Nam! Eg òg! :)

    Nyt helga!

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)