21.8.11





pink roses
from an
old tree
in our garden
(will be missed next summer when we have moved from this house)

wrapped in
and given as a little
"vertinnegave"

may your sunday be a good one


8 comments:

  1. Så utruleg vakre, inspirerande bilete! Nydelege roser. Skjønnar godt at du vil sakna det treet! Heldig vertinne som fekk denne flotte buketten :) Klem Lina

    ReplyDelete
  2. så utrolige fine :)

    ReplyDelete
  3. Fine blomster..og herlige bilder!!
    God søndag kveld til deg:)
    Klem!!

    ReplyDelete
  4. Så fine bilder, som alltid!! Er ekstra koselig å både gi og få sånne fine roser, når dei kjem fra eigen hage! Og blir så stilig innpakka!
    Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min!
    ha ein fin søndag!
    klem

    ReplyDelete
  5. Å jeg elsker roser... så vakre!

    Klem Heidi

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)