Så utruleg vakre, inspirerande bilete! Nydelege roser. Skjønnar godt at du vil sakna det treet! Heldig vertinne som fekk denne flotte buketten :) Klem Lina
Så fine bilder, som alltid!! Er ekstra koselig å både gi og få sånne fine roser, når dei kjem fra eigen hage! Og blir så stilig innpakka! Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min! ha ein fin søndag! klem
Å, så nydeligt!
ReplyDeleteSå utruleg vakre, inspirerande bilete! Nydelege roser. Skjønnar godt at du vil sakna det treet! Heldig vertinne som fekk denne flotte buketten :) Klem Lina
ReplyDeleteså utrolige fine :)
ReplyDeleteFine blomster..og herlige bilder!!
ReplyDeleteGod søndag kveld til deg:)
Klem!!
Så fine bilder, som alltid!! Er ekstra koselig å både gi og få sånne fine roser, når dei kjem fra eigen hage! Og blir så stilig innpakka!
ReplyDeleteTusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min!
ha ein fin søndag!
klem
♥ Så fint :)
ReplyDeleteÅ jeg elsker roser... så vakre!
ReplyDeleteKlem Heidi
very nice :)
ReplyDelete