23.8.11







....just some of the cards from my

*smile*


8 comments:

  1. Masse fine ord..så du svaret ang vesken??
    Er det den du skal ha??
    Love it!!
    Ønsker deg en fin uke!!
    Klem:)

    ReplyDelete
  2. ah, de er sååå fine <3

    ReplyDelete
  3. Nei nå trodde jeg du ventet en liten til! Det øverste bildet...:0)
    Men så flotte kort, altså!!

    Ha en fin kveld og klem til deg!

    ReplyDelete
  4. haha!
    ingen fare for det, Marte
    her har me hendene fulle ;)

    ReplyDelete
  5. Så fine kort : )

    Klem Heidi

    ReplyDelete
  6. Så utrolig flotte kort, du er virkelig talentfull :) Jeg elsker meningsfulle sitater og vakre foto, gjerne i kombinasjon! Takk for fine ord i bloggen min :) Ha en fortsatt fabelaktig onsdagskveld!

    ReplyDelete
  7. Nydelige kort!!! Likte spesielt det øverste, nydelig å sjå på, og den sangen er så fin, har akkurat lært den til dattra vår!
    Ha ein fin torsdag! klem

    ReplyDelete
  8. Nå har eg endelig fått bestilt någen av de nydelige kortene dine! Glede meg te de komme i posten:)

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)