Jeg absolutt elsker vesken din!!!Ønsker deg en fin uke!!klem fra meg:)
Å, så stilig! Ble forelsket i veska! Liker Life og Home! : )
Smashing flott veske!! Den likte eg VELDIG godt :)
Disse fargene er nydelige sammen! Klem TonjePS: Tusen takk for stemmen på bildet mitt :)
n y d e l i g..!både fargene & vesken..!*moaklem
herlige farger;)ønsker deg en fin uke!*smile og klem
Sååå fin veske.Kan jeg spørre hvilket merke det er og om du har kjøpt den i Norge/Rogaland?
på veska mi står detmimic copenhagenkjøpte den på Shoe me i Åkrehamn i fjor sommar:)
DIGGER vesken!!! Nydelig farge og form!Fargene sto veldig godt til hverandre!MvhLise
thank you for leaving a comment!makes me happy :O)
Jeg absolutt elsker vesken din!!!
ReplyDeleteØnsker deg en fin uke!!
klem fra meg:)
Å, så stilig! Ble forelsket i veska! Liker Life og Home! : )
ReplyDeleteSmashing flott veske!! Den likte eg VELDIG godt :)
ReplyDeleteDisse fargene er nydelige sammen!
ReplyDeleteKlem Tonje
PS: Tusen takk for stemmen på bildet mitt :)
n y d e l i g..!
ReplyDeletebåde fargene & vesken..!
*moaklem
herlige farger;)
ReplyDeleteønsker deg en fin uke!
*smile og klem
Sååå fin veske.
ReplyDeleteKan jeg spørre hvilket merke det er og om du har kjøpt den i Norge/Rogaland?
på veska mi står det
ReplyDeletemimic copenhagen
kjøpte den på Shoe me i Åkrehamn i fjor sommar
:)
DIGGER vesken!!! Nydelig farge og form!
ReplyDeleteFargene sto veldig godt til hverandre!
Mvh
Lise