20.6.11




white
nature
powder
blue

- my colours this summer

..............................................................

participating in a fun challenge with these photos
on Mrs. Hardys blog

9 comments:

  1. Jeg absolutt elsker vesken din!!!
    Ønsker deg en fin uke!!
    klem fra meg:)

    ReplyDelete
  2. Å, så stilig! Ble forelsket i veska! Liker Life og Home! : )

    ReplyDelete
  3. Smashing flott veske!! Den likte eg VELDIG godt :)

    ReplyDelete
  4. Disse fargene er nydelige sammen!
    Klem Tonje
    PS: Tusen takk for stemmen på bildet mitt :)

    ReplyDelete
  5. n y d e l i g..!
    både fargene & vesken..!

    *moaklem

    ReplyDelete
  6. herlige farger;)
    ønsker deg en fin uke!
    *smile og klem

    ReplyDelete
  7. Anonymous26.6.11

    Sååå fin veske.

    Kan jeg spørre hvilket merke det er og om du har kjøpt den i Norge/Rogaland?

    ReplyDelete
  8. på veska mi står det

    mimic copenhagen

    kjøpte den på Shoe me i Åkrehamn i fjor sommar

    :)

    ReplyDelete
  9. DIGGER vesken!!! Nydelig farge og form!
    Fargene sto veldig godt til hverandre!
    Mvh
    Lise

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)