hei linn & gratulerer med ny blogg.. den er nydelig, og så klart jeg vil følge deg videre.. er dette den bloggadressen jeg skal bytte ut den gamle med..? ha en riktig fin helg - moaklem
Nydelig peon bilde! Lurer på kor mange som har peoner på bordet akkuart i dag, egentlig:) Eg og du har i alle fall:) No kom striledialekten min fram her, merka eg, hihi:)
hei linn
ReplyDelete&
gratulerer med ny blogg..
den er nydelig, og så klart jeg vil følge
deg videre..
er dette den bloggadressen jeg skal bytte ut
den gamle med..?
ha en riktig fin helg -
moaklem
G O D smak! Herleg musikk, og nydelege peonar!
ReplyDeleteFinfin og god helg til deg og dine. Håpar det blir ei skikkeleg bra ei!
Klem Cam
rumers musikk er vidunderlig og det er dine bilder også linn! en nytelse : )
ReplyDeletefinfin helg til deg,
klemmer
Nydelig peon bilde! Lurer på kor mange som har peoner på bordet akkuart i dag, egentlig:) Eg og du har i alle fall:)
ReplyDeleteNo kom striledialekten min fram her, merka eg, hihi:)
God helg & klem:)
Hei..så glad jeg fant deg..
ReplyDeleteNydelig blogg..
Ha den fineste helg.
Klem:)
Fine blomster og fine sang:)
ReplyDeleteNydeleg foto! Å, eg gler meg til peonane mine blomstrar!!!
ReplyDeleteHa ei god veke! :)