17.6.11



 
todays favourites

peonies
maybe the worlds
most beautiful
flower

Rumer
discovered by my husband
for me
he knows what I like
*smile*

happy weekend

7 comments:

  1. hei linn
    &
    gratulerer med ny blogg..
    den er nydelig, og så klart jeg vil følge
    deg videre..
    er dette den bloggadressen jeg skal bytte ut
    den gamle med..?
    ha en riktig fin helg -
    moaklem

    ReplyDelete
  2. G O D smak! Herleg musikk, og nydelege peonar!

    Finfin og god helg til deg og dine. Håpar det blir ei skikkeleg bra ei!

    Klem Cam

    ReplyDelete
  3. rumers musikk er vidunderlig og det er dine bilder også linn! en nytelse : )

    finfin helg til deg,
    klemmer

    ReplyDelete
  4. Nydelig peon bilde! Lurer på kor mange som har peoner på bordet akkuart i dag, egentlig:) Eg og du har i alle fall:)
    No kom striledialekten min fram her, merka eg, hihi:)

    God helg & klem:)

    ReplyDelete
  5. Hei..så glad jeg fant deg..
    Nydelig blogg..
    Ha den fineste helg.
    Klem:)

    ReplyDelete
  6. Fine blomster og fine sang:)

    ReplyDelete
  7. Nydeleg foto! Å, eg gler meg til peonane mine blomstrar!!!

    Ha ei god veke! :)

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)