22.10.11



one year ago
this perfect little creature entered our world

who knew that one could feel that much love


 


3 comments:

  1. Sjå på den nydelege skapningen der! TENK at det går an å bli så glad i nokon som ein blir i ungane sine!!
    Håpar feiringa har vore fin og at bursdagsbarnet kosa seg :)

    Mange klemmar

    ReplyDelete
  2. Så skjønn.. gratulerer både til mammaen og den lille,
    1-årsdag er stort : )

    Fin søndag til deg,
    klem Elisabeth

    ReplyDelete
  3. *sukk* for en skjønning! Gratulerer med overstått 1-års dag!:) Håper dere har fine høstdager!:) Klem fra Heidi

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)