Sjå på den nydelege skapningen der! TENK at det går an å bli så glad i nokon som ein blir i ungane sine!! Håpar feiringa har vore fin og at bursdagsbarnet kosa seg :)Mange klemmar
Så skjønn.. gratulerer både til mammaen og den lille,1-årsdag er stort : )Fin søndag til deg,klem Elisabeth
*sukk* for en skjønning! Gratulerer med overstått 1-års dag!:) Håper dere har fine høstdager!:) Klem fra Heidi
thank you for leaving a comment!makes me happy :O)
Sjå på den nydelege skapningen der! TENK at det går an å bli så glad i nokon som ein blir i ungane sine!!
ReplyDeleteHåpar feiringa har vore fin og at bursdagsbarnet kosa seg :)
Mange klemmar
Så skjønn.. gratulerer både til mammaen og den lille,
ReplyDelete1-årsdag er stort : )
Fin søndag til deg,
klem Elisabeth
*sukk* for en skjønning! Gratulerer med overstått 1-års dag!:) Håper dere har fine høstdager!:) Klem fra Heidi
ReplyDelete