5.8.11





this weekend there is a
local festival
 right outside our door (!)
"skoleboller"
is beeing served to guests stopping by

the frequency of baking this summer tells something about the weather
*smile*


 
wish you all a happy weekend



8 comments:

  1. Du e berre go altså! Gjestfrihet kallar ein slikt! Og heldige oss fekk kjenna varmen av den førre helg - takk for det! Ei riktig god helg til deg og dine :)

    ReplyDelete
  2. nydelig
    nydelig

    god helg
    &
    klem

    ReplyDelete
  3. Åååå, søren at eg gjekk glipp av dei da... Me får ta det ein aen gong;)

    ReplyDelete
  4. Elsker skoleboller..tenkte å glede jentene her med det i morgen..
    God helg videre til deg:)
    Klem!!

    ReplyDelete
  5. God helg til deg også! Kos dere masse
    Klem

    ReplyDelete
  6. Dette var så delikate bilder!! Ja takk, jeg skulle gjerne smakt på skolebollene dine.

    ReplyDelete
  7. Anonymous11.8.11

    hei, hei :-)

    fant deg via cherry blossom girl, såå vakre bilder og lekkert første-inntrykk. følger deg videre, jeg.

    mvh kristine

    ReplyDelete
  8. Sjekk detta da:
    http://lykkefryd.blogspot.com/2011/06/en-motorsag-og-litt-maling.html

    Fint?!

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)