Du e berre go altså! Gjestfrihet kallar ein slikt! Og heldige oss fekk kjenna varmen av den førre helg - takk for det! Ei riktig god helg til deg og dine :)
nydelignydeliggod helg&klem
Åååå, søren at eg gjekk glipp av dei da... Me får ta det ein aen gong;)
Elsker skoleboller..tenkte å glede jentene her med det i morgen..God helg videre til deg:)Klem!!
God helg til deg også! Kos dere masse Klem
Dette var så delikate bilder!! Ja takk, jeg skulle gjerne smakt på skolebollene dine.
hei, hei :-)fant deg via cherry blossom girl, såå vakre bilder og lekkert første-inntrykk. følger deg videre, jeg.mvh kristine
Sjekk detta da:http://lykkefryd.blogspot.com/2011/06/en-motorsag-og-litt-maling.htmlFint?!
thank you for leaving a comment!makes me happy :O)
Du e berre go altså! Gjestfrihet kallar ein slikt! Og heldige oss fekk kjenna varmen av den førre helg - takk for det! Ei riktig god helg til deg og dine :)
ReplyDeletenydelig
ReplyDeletenydelig
god helg
&
klem
Åååå, søren at eg gjekk glipp av dei da... Me får ta det ein aen gong;)
ReplyDeleteElsker skoleboller..tenkte å glede jentene her med det i morgen..
ReplyDeleteGod helg videre til deg:)
Klem!!
God helg til deg også! Kos dere masse
ReplyDeleteKlem
Dette var så delikate bilder!! Ja takk, jeg skulle gjerne smakt på skolebollene dine.
ReplyDeletehei, hei :-)
ReplyDeletefant deg via cherry blossom girl, såå vakre bilder og lekkert første-inntrykk. følger deg videre, jeg.
mvh kristine
Sjekk detta da:
ReplyDeletehttp://lykkefryd.blogspot.com/2011/06/en-motorsag-og-litt-maling.html
Fint?!