19.7.11







a-rainy-summer-day-activity
bake "kråkeboller"

lots of
sugar
cinnamon
butter

mmmm


 

5 comments:

  1. Hi, this looks sooo yummy! And the pictures are sooo cute!!!best regards Anja

    ReplyDelete
  2. Mmmmm! Så mange fristelser du viser om dagen!
    Er imponert over 365-prosjektet ditt! Så mange fine bilder og stunder. Ga meg ro å se på dem. Og inspirasjon. Skulle se om jeg klarte det, men allerede i går glemte jeg å ta bilde... ; )
    Kos deg videre, sol eller ei!

    ReplyDelete
  3. jum jummmm!!!
    fiiin regnværs aktivitet :)
    ps; har send deg en mail.
    klem

    ReplyDelete
  4. Mmm... enda mer godt.
    Så søt baker da!

    Klem Heidi

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)