9.7.11




looking forward to
dressing up
and celebrating the
LOVE
between my good friend and her husband to be


wish you all the best



5 comments:

  1. Det er jo balsam for sjela å kome innom bloggen din, Linn! Nydelege bilete, som alltid.
    Håpar de har ein finfin dag i bryllaup, og håpar du legg ut "resultata" av prøvinga på produkta under. Jo meir naturleg, jo betre :)

    Klem Cam

    ReplyDelete
  2. Aldeles herlige bilder! Håpe dåkke koste dåkke:)

    ReplyDelete
  3. Vakre bilder!
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  4. Så nydelige bilder du tar.

    Klem heidi

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)