22.7.11



it was our day of
LOVE
...

now it is
Norways day of love
...

our thoughts go to those involved
...
we must
PRAY
and
SUPPORT
one another
...


4 comments:

  1. Enig med deg!
    Gratulerer med dagen deres! Håper dere har kost dere litt til tross.
    Klem

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med dagen, kjære Linn og mann :) Ønskjer dykk alt godt i åra som kjem!

    Ja, tenk korleis denne dagen blei, det er som ein vond draum. Uverkeleg! Vi kjenner at det er godt vi er avgårde på ferie, og glad vi leiligheten ikkje ligg i sentrum. Men ein blir trist og sjokkert uansett kvar ein oppheldt seg!

    Håpar helga blir god, og vi ber for alle som har blitt ramma av dette forferdelege som har skjedd!

    Klem Cam

    ReplyDelete
  3. Ja, denne dagen vil bli huska for alltid - har ikkje ord rett og slett..

    Men gratulerer med dagen uansett, lenge leve kjærlighetet!<3

    Klem

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med 5-års bryllupsdag! En rar dag. Nå er det bønn, varme og fellesskap som teller (ekstra mye) ja!

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)