28.7.11





for Norway
for the world
for the future
for the wounded
for all involved
22. july
....


thanks
to
for spreading and remainding us to
hope
you have a big and warm heart

3 comments:

  1. Nydelige smykker. Og nydelige bilder. Klem Tonje

    ReplyDelete
  2. fiiine bilder..
    jeg skal bære mitt med håp for en god fremtid..
    Klem fra meg.)

    ReplyDelete
  3. jeg måtte smile bredt når jeg så tapen, linn!
    man har alltids bruk for tape ;)

    tusen takk for fine ord ♥
    og nydelige bilder!

    god helg til fine du! klem ♥

    ReplyDelete

thank you for leaving a comment!
makes me happy :O)